perjantai 21. heinäkuuta 2017

Miten tässä näin kävi? Me muutetaan!


Yes, kyllä, sydämen tykytyksiä ja rummun pärinää. Kaiken muun kiireen ja uusien rutiinien oppimisen (töihin paluu, päiväkodin aloittaminen) keskellä me päätettiin vaihtaa asuinaluetta. Mieheni on ollut uuden asunnon hankkimiessa se aktiivinen osapuoli ja minä olen suostunut välillä lähtemään asuntoesittelyyn. Perherauhan säilyttäminen yms. Kyllähän te tiedätte  Suunilleen näin homma eteni: 

En halua muuttaa nyt. Tästä on puhuttu ennenkin. Mietitään asiaa ensi vuonna uudelleen
No käydään katsomassa 
Kiva piha
Kiva alue
Ihan kiva kämppä
Ei hissiä - ei haittaa ei ole nykyisessäkään
Lattiat, katot, Saunan lauteet - Ne pitäisi ehdottomasti rempata! Ei minulla ole aikaa ja energiaa nyt sellaiseen
Pesutorni voisi jäädä vanhaan kämppään...
Mietitään
Kiva oli
Voisi ajatella
EI, ei nyt ole aikaa muuttaa, kun on lopputyönteko, päiväkodin aloitus. Tämän olen sanonut sata kertaa ennenkin. Ei minulla ole aikaa pakata, siivota ja jynssätä!
Ahdistus (ja itku)
Äläkä sano, että sinä pakkaat - se ei tule tapahtumaan niin. Minä tiedän itseni ja minä en pysty olemaan pakkaamatta
Ainakaan remontoimaan en itse rupea! Se palvelu ostetaan. Tulisikohan siskonmies tekemään? Ja eikös työn saa verotukseen?
No kysy pankilta. Katsotaan mitä ne sanoo
Ai on ok? Noh, jätä tarjous. Kokeillaan kunnolla alemmas ja katsotaan mitä myyä sanoo.
Eiköhän nuo asiat hoidu... 
Vastatarjous? Hmm... Hylätään tuo ja annetaan vastatarjous.
Myyjältä tuli vastatarjous.
Hyväksytään.
Ei helvetti, me muutetaan!
V***u,  Ukkelin hoitopaikka?  

(Hitto, minä olen helppo)

(Kauppakirjat kirjoitetaan 2.8. ja muutto lokakuun alussa :) )

P.S. Malmilla (Helsinki) tulee myyntiin saunallinen, hyvin pidetty ja remontoitu kerrostalo kolmio. Lisätietoja himasaimiblogi@gmail.com 😉

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa. Kaikki kommentit luetaan!