sunnuntai 17. joulukuuta 2017

Tule joulu kultainen... #mammaragee


Parkkipaikalla Tammistossa ennen kauppaan menoa:

Minä:  Käydään Tokmannilla ja sitten voisi käydä Hobby Hallissa. Jos kaikki löytyy, niin ei tarvitse mennä Jyskiin.

Mies: Mutta ei sitten liikaa koristeita...

Minä: MINÄ TULIN OSTAMAAN JOULUKORISTEITA! MINÄ MYÖS AION OSTAA KORISTEITA, KOSKA MEILLÄ EI OLE KORISTEITA ELI ÄLÄ ALA YHTÄÄN MITÄÄN, ETTÄ EI OSTETA LIIKAA!!!
.
.
.
 Mies:Joo, mennäänpäs sitten ostamaan joulukoristeita.

Tällaisissa leppoisissa tunnelmissa on aina mukava aloittaa jouluostosten teko. Saadaan joulutunnelma heti autossa ja shoppailu on oikein iloinen ajanviete pienen purkauksen jälkeen. (Saatiin ostokset tehtyä ja joulua kotiin. Ja olin ainoa joka menetti hetkellisesti hermonsa. Oikein kunnon ice breaker.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa. Kaikki kommentit luetaan!